Binære Alternativer Svindel Banc De Binær Forumet


Liker dette i motsetning til srinivas 22 nov 2013 Dette er å la folk få vite at kontoadministratorene i banc de binary er ingenting annet enn blodsukker, de ringte meg opp flere ganger for å finansiere kontoen min ved hjelp av kredittkortet på fil og handel ved hjelp av signaler, Jeg avviste dem høflig hver gang som 1) Jeg visste at de bare var der inne for å suge penger fra kundene 2) Jeg hadde ikke noe penger som jeg kunne bruke, derfor var jeg bare demohandel hele tiden. En av deres kontoforvaltere ringte meg opp og insisterte på at jeg finansierte kontoen min med kredittkortet mitt, jeg fortalte ham at jeg ikke hadde penger og infact måtte fortsatt betale for boliglånet mitt på 1600 som jeg ikke hadde penger tilbake i min bankkonto. Han insisterte likevel på vredespunktet og spurte meg om jeg kunne se hvor mye jeg ville være kvalifisert på kredittkortet mitt, jeg sa bare OK da jeg ikke kunne håndtere hans tortur. Og jeg ser meldinger som oversvømmer telefonen min og sier at totalt 6000 ble debitert fra kredittkortet mitt. Jeg var som WTF. da han kom tilbake, spurte jeg ham hva du har gjort, jeg tillot deg ikke å overføre penger til kontoen min. Jeg sa bare OK da du sa at du bare vil se hvor mye jeg er kvalifisert, jeg har ikke engang en eneste dollar til å betale noe og Dessuten er dette mitt kredittkort som du brukte som kan bety alvorlige tilbakekallelser. Jeg var bekymret for helvete, han fortsatte å si la oss tjene 1000-3000 per måned, og denne 6000 dollar er bare for likviditet (sikkert, likviditet for banc de binære suckers), kan bruke penger ledelse, etc etc all den slags skit). Det skjedde på fredag, og jeg var bekymret hele helgen. Jeg bestemte meg for at jeg ville overføre alle pengene tilbake, og derfor svarte jeg på banc de binary at jeg ikke autoriserer overføring av midler og fortsatte å gi detaljer for å bekrefte kontoen min. Den neste uken får jeg e-postmeldinger og ber meg om å gi min selskaps fortjeneste og underskudd, underskrift på et skjema fra styret da kredittkortet som ble brukt, var mitt kredittkort. Dette var stor jolt, og disse kan ikke gjøres ettersom firmaet jeg jobber for, er et tusen dollar selskap og jeg er bare en ekstern medarbeider. Kontoansvarlig ringer meg opp og spør meg hvorfor jeg ikke godkjente midlene og hvorfor klaget jeg over at de ble overført uten mitt samtykke. Jeg visste da at denne fyren kunne gjøre noe ved at jeg mener at jeg aldri kan gi meg tilgang til pengene mine. Jeg måtte være stille, hva enda verre var banc de binary, svarte aldri på mine klager heller, så jeg visste at de er sammen i dette sammen mot meg. Jeg visste at jeg måtte stenge munnen min og følge deres ordre, ellers vil pengene mine ikke komme til meg. Bekreftelsen av kontoseksjonen var smertefull, da de holdt spørre dokumenter som jeg ikke kunne gi, jeg prøvde å få et brev fra vår finansdeportment som sier at jeg eier kredittkortet og er ansvarlig for å gjøre betalinger til det. Finansdepartementet tok ikke forespørselen min da de aldri måtte gjøre dette før, forståelig nok så. Så jeg snakket med banc de binære gutta igjen, og jeg måtte overbevise dem om mitt eierskap av kredittkortet mitt og fortalte dem at jeg ville gi alle dokumentene jeg har og et brev fra kredittkortselskapet som sier at jeg eier kredittkortet . Dette fortsatte i to uker, og de to ukene var som helvete, og jeg følte at jeg var på et mørkt sted da pengene mine ble tatt bort fra meg av disse karene og ikke klar til å la det gå. Min kontoadministrator spurte meg selv om hvis kontoen din er bekreftet, vil du løpe bort ved å ta alle pengene tilbake. Han var redd hvis kontoen min ble bekreftet, jeg ville ta alle pengene mine, jeg fortalte ham at jeg ikke vil gjøre det og ba ham om å stole på meg. Bare etter det ble kontoen min bekreftet. Til gjengjeld måtte jeg signere et dokument som sa at jeg godkjente midlene som ble kreditert til min banc de binære konto. Nå begynte han å gi signaler, jeg startet med 100 dollar, jeg mistet det, 3 signaler da - investerte bare 20 - tapte alle av dem skjønte jeg er i trøbbel her og begynte å investere bare 1 for neste få handler - mistet alle dem også. Jeg sluttet å ta signaler og ikke handle. Han skjønte at jeg ikke investerte nok penger eller miste, så han ringte meg en dag og spurte meg om jeg snakket med andre mennesker i gruppen om handelssignalene, sa jeg at jeg ikke hadde det. Så fortsatte han da og sa at dagen er en stor dag, og han vil gi meg en VIP-handel som han bare gir til folk som har millioner i regnskapet, og han ga meg det til å gjenopprette alle tapene, så for det jeg trengte å investere 1000. Jeg var ikke klar hva noensinne, jeg måtte argumentere med ham for å fortelle ham at alle hans handler har landet OTM, og det er ikke i mitt omfang å investere det store beløpet, men jeg kunne bare investere 100. Han insisterte det er en VIP-handel og ikke ment å bli delt med alle, og jeg måtte investere 1000. Jeg var helt bekymret over alt dette som skjer rundt meg med banc de binær og jeg fortalte ham OK, jeg vil ta det, men hvis jeg mister denne gangen, er jeg kommer til å trekke tilbake alle pengene tilbake. Jeg tok handelen og etter utløpsperioden sjekket jeg, ikke overrask deg hva som helst, det landet OTM. Tapt 1000. For meg er 1000 en veldig stor mengde, spesielt siden jeg hadde långivere til å betale tilbake. Jeg var skallet sjokkert, jeg fortalte ham nok er nok og jeg forlater dette. Bedt ham om å forlate meg ut av sin gruppe. Jeg reiste en tilbakekallingsforespørsel for å få tilbake alle pengene mine. Og som du ville forvente, tok de en evighet å gjøre det, nesten 25 dager. Jeg måtte følge opp hver dag og de gjør det så sakte mens jeg kjørte ut av tiden for å betale kredittkortregningen, og sen betaling ville bety tung straff. Jeg måtte låne noen dager som i grace periode for å gjøre min betaling. Alt jeg har igjen i min sparingskonto er 80, det vil si 80 å leve. Etter at pengene mine nådde meg, blokkerte jeg nettopp kredittkortet mitt umiddelbart, da jeg var redd for banc de binær å gjøre slike svimlende aktiviteter. Jeg vet ikke om hva de gjorde med en fyr som meg, en fyr som ikke hadde råd til noe, er en forbrytelse. Nå, David og andre gutter i dette forumet, bestemmer du selv hvordan disse banc de binære gutta fungerer. De snakker om å verifisere kontoer for å beskytte mot hvitvasking av penger, hva kaller du det de bare gjorde for meg David, jeg vet ikke om jeg kan få pengene mine tilbake, eller jeg vet ikke om jeg kan be deg om å snakke med dem for å gi meg min pengene tilbake. Men jeg kan definitivt be deg om å ikke godta dem, da det bare ville være å sette folk i kø for å drepe. Jeg vil være takknemlig hvis du kan snakke med dem og få meg rettferdighet hvis du vil ved å kreditere pengene mine tilbake, som jeg sa at jeg bare har 80 på bankkontoen min for resten av måneden. Som dette i motsetning til Pulec 25 Nov 2013Banc de Binær vurdering 8211 Kvalitetskontroll Sikkert du har hørt folk snakke om denne binære opsjonsmegleren, faktisk er det en av de mest populære binære opsjonsmeglerne og en som har gjort mer revolusjon siden lanseringen, fremdriften og utvikling over årets pass. Banc De Binary hadde begynnelsen i 2009, og den tilhører kypriotiske, hvis kontor er registrert på Kypros. Hvis du ikke er så mye klar over hva dette handler om, kan du vite at Banc De Binary lar brukerne kjøpe og selge binære alternativer. Hva er dette Bare muligheter som kalles og settes, så med disse alternativene kan du forutsi om prisen på en eiendel vil gå opp eller ned i en viss tidsperiode. Du er invitert til å lese denne Bancdebinary gjennomgangen og for å trekke din egen konklusjon om hvorvidt du er villig til å lage din egen Bancdebinary test og leve din egen Bancdebinary opplevelse, som du trenger å vite at det ikke er en Bancdebinary svindel. Banc de binære navn. Banc de Binær adresse. Kontor registrert i Kanika International Business Center, Office 401, Profiti Ilias 4, Germasogeia 4046, Limassol, Kypros Regulering. Internasjonal regulering og drift av Banc De Binary Ltd (Kypros) i Europa, på vegne av CIF (Kypros Investeringsfirma) og regulert av CySEC (Kypros Securities and Exchange Commission), under lisens nummer 18813. E-postadresse. Du kan sende en e-postadresse til csbbinary eller bare fylle ut kontaktskjemaet som finnes i følgende lenke: bancdebinaryaboutcontact Telefonnummer. Telefonnummeret for å komme i kontakt med kundeservicenes representanter er 44 2070992116 Live chat. funksjonen til høyre på Banc De Binary nettsiden. En verden med fordeler Normalt sies det at for de som er på jakt etter den perfekte binære alternativmegleren, vil de aldri komme over det eller finne den. Hva eksisterer, er den ideelle binære opsjonsmegleren som passer til de personlige og handelsbehovene til de ulike brukerne av de binære alternativmeglerne. Dette er tilfelle av Banc De Binary, og ved hjelp av denne Bancdebinary-gjennomgangen vil du kunne lære alt du trenger å vite om denne binære alternativmegleren, og derfor gjør du Bancdebinary test og leve din egen Bancdebinary-opplevelse. Fullt regulert og offisiell binær opsjonsmegler Det eksisterer ikke en bestemt sum av maksimal innskudd Du vil kunne trekke pengene dine når du vil. Det finnes fem forskjellige typer kontoer hvor du kan velge Spesiell velkomstbonus på 100 av ditt første innskudd Når du har valgt betalingsmetoden, må du holde deg til samme betalingsmåte Brokers regulation På den måten de fleste av folkene ser frem til å gjøre sin innflytelse i de binære alternativene meglerindustrien eller som bare vil se hva dette Binary Options megler gjelder spesielt, det er veldig viktig å vite om Banc De Binary er en binær opsjonsmegler som er regulert eller ikke. Dette er tilfelle av Banc De Binary, en binær opsjonsmegler som er regulert og drives av Banc De Binary LTd (Kypros) i Europa, og den er regulert av CySEC Cyprus Securities and Exchange Commission, samt av CIF Cyprus Investment Firm. Innenfor CySEC er Banc De Binary registrert under lisens nummer 18813. Services Platform Banc De Binary ser opp sine nye og eksisterende kunder for at de har en god BancDeBinary opplevelse og ikke føler frykt for noen form for digital svindel. og på grunn av denne grunn har de utviklet en utmerket plattform med et meget vennlig grensesnitt. I tillegg finner du i store plattformer, for eksempel kundeserviceområdet, hvor du kan komme i kontakt med kundeservicenes representanter via Skype, e-post, kontaktskjema, live chat og telefonsamtale. Banc De Binary skryter for den gode kundeservicen opplevelse den gir til sine kunder og de som er interessert i å skrive inn sin nettside og spørre om noen spørsmål til enhver tid, virkelig 247. Også på Banc De Binary-nettstedet tilbys ulike typer kontoer, som for eksempel følgende alternativer: Grunnleggende konto og dets variasjoner: Bronse konto: Handler på 250 USD og mer Silver-konto: Handler på 2.500 USD og mer mest populært valg blant brukerne Gold-konto: Handler på 5.000 USD og mer Premium-konto og dens variasjoner: Premium konto: Handler på 10.000 og mer Platinum konto: Handler på 25.000 og mer Og det er ikke det, via sin plattform, tilbyr Banc De Binary også en eksklusiv konto som du bare kan få tilgang til dersom du er invitert spesielt til å registrere deg og denne typen konto lar deg handle for mer enn 100 000 USD. Mobilhandel App I dag er det svært viktig å holde seg oppdatert med alle de siste trender og alle selskapene har utviklet egne applikasjoner for å nå et bredere omfang av brukere og også for å få raskere tilgang til sine selskaper. På denne måten har Banc De Binary utviklet en mobil applikasjon som kan brukes av både Android-brukere og iOS-brukere. I begge tilfeller må brukerne bare gå inn i Google Play eller App Store henholdsvis og laste ned appen. En annen Bancdebinary bonus er at dette programmet er helt gratis. Det er ingen bedre følelse av å vite at du vil kunne tjene penger med noen få klikk og berører skjermen hvor som helst du er og på farten, og at alt du trenger er en Internett-tilkobling, enten ved dataplan eller tilkobling til et trådløst nettverk WiFi. TV-spots og annonser Banc De Binary teller med ulike typer annonser, inkludert TV-spot og videoer. Hvis du vil finne mange av dem, trenger du bare å gå inn i den største videoplattformen, YouTube, og du vil kunne se uendelige videoer fra Banc De Binary. I tillegg skryter Banc De Binary for all reklame de gjør i de ulike mediene og sosiale medier og til og med litt sponsing de har gjort for å gjenopprette merkevaren og for sin merkevarebygging for å forbedre sin posisjonering innenfor binærvalgsbransjen og fortsette å være den beste binær alternativer megler. Utdanning og opplæringssenter Når det gjelder binære alternativer, er det svært viktig å bli utdannet og trent, og dette må være tilfelle for både nye investorer og avanserte og ekspertgrupper. Banc De Binary er kjent for det store utdannings - og treningssenteret de har utviklet. Ikke bare vil du kunne finne et utdanningssenter på plattformen, men du vil også kunne få tilgang til følgende: Handelsrom Bøker i elektronisk format (bedre kjent som ebøker) Informative og forklarende artikler om hvordan du handler online Interessant oversikter over hvordan markedet fungerer som vil hjelpe deg å forstå de forskjellige diagrammene, tabellene, analysene og statistikken. Detaljert oversikt over de ulike aktivaene du kan handle innenfor binærvalgsbransjen. Hvis du vil gjøre din egen Bancdebinary test og ha din egen Bancdebinary opplevelse, oppfordres du til å fortsette å lese denne interessante Bancdebinary Review. Det beste med utdanningssentret er at det er helt gratis. Du kan bli opplært og få tilgang til alt dette pedagogiske innholdet og trenger ikke å betale en krone. Banc De Binarys utdanningssenter er veldig dynamisk, da det ikke bare gir deg teoretisk innhold, men du kan også få tilgang til forskjellige videoer og opplæringsprogrammer på YouTube som vil gjøre deg Bancdebinary-opplevelse mer tolerabel og morsom. Det kan sies at å bli opplært i det binære alternativmarkedet takket være Banc De Binary, kan være og interaktiv og dynamisk opplevelse som som en konsekvens vil bringe deg bare gode resultater og uansett hvilken type megler du er, vil du kunne maksimere fortjenesten din og lære å fortsette å utvikle fantastiske strategier for din online-handel med Banc De Binary. Konklusjon Det er forventet at denne Bancdebinary-gjennomgangen var klar nok til å forsvinne alle tvilene dine og at den var god nok til å informere deg om alle detaljene som du ikke hadde tatt hensyn til, og at du ikke engang visste. I tillegg er et veldig viktig stykke informasjon å dele med deg, det faktum at Banc De Binary tilbyr flott Bancdebinary bonus til sine nye og eksisterende kunder. Ta en titt på dem og hvis ikke ta kontakt med kundeservicenes representanter som vil være villige til å svare på alle dine spørsmål. Binary Options BrokerDear Verdsatt Banc De Binary Client Vi ønsker å informere deg om at Banc de Binary reduserer driften og vil benytte handelsplattformen for enkelhets skyld fram til 0532017. Hvis du har kvalifisert saldo på kontoen din, kan du fortsette å handle ved å klikke her. I tilfelle du ønsker å trekke tilbake, bes du om å fylle ut en uttaksbegrensning gjennom kontoen din, og vi vil refundere deg hele beløpet av dine kvalifiserte midler (i samsvar med vilkårene i selskapet) ved å klikke her. Med vennlig hilsen Banc De Binary Management START HANDLE MED EN AV VERDENS STØRSTE BINARY OPTION OPERATORS som sitert av Wall Street Journal Ikke ha en konto Registrer deg nå START HANDLE MED EN AV VERDENS STØRSTE BINARY OPTION OPERATORS som sitert av Wall Street Journal 02 : 07: 21 GMT 04. mars 2017 02:07:21 GMT 4. mars 2017 Din konto er ikke bekreftet og er foreløpig suspendert fra handel. Bekreft kontoen din START HANDLE MED EN AV VERDENS STØRSTE BINARY OPTION OPERATORS som sitert av Wall Street Journal Trading Binær Options innebærer betydelig risiko og kan føre til tap av all investert kapital Handel i 3 trinn Handel i 3 trinn 1 Velg et aktiv 3 Lag et prediksjon Opprett din gratis konto Chat med din kontoadministrator 0 avslutte chat-end-chat-gjenopprett chat gjenoppta x Kontoadministratoren din er offline. HØY RISIKO INVESTERING ADVARSEL: Trading Binær Options er svært spekulativ, har et risikonivå og kan ikke være egnet for alle investorer. Du kan miste noen eller hele din investerte kapital, vennligst klikk her for å lese vår fulle risikovarsel. Hva er binære opsjoner Binære alternativer - også kjent som faste avkastningsalternativer (FROs) - skiller seg fra tradisjonelle investeringer fordi investorer bare er pålagt å riktig forutse retningen av en aktivbevegelse for å fullføre en vellykket handel (størrelsen på en prisbevegelse er helt irrelevant). Med binære alternativer er det bare to mulige utfall. Opp eller ned. Hvorfor BANC DE BINARY Med spillbytteendringer og en gjennomsnittlig avkastning på over 80, handler binære alternativer med Banc De Binary en måte å få en forståelse av hendelser som påvirker globale markeder i potensielle lønnsomme investeringer. Banc De Binarys innovative, brukervennlige handelsplattformer tilbyr et bredt spekter av unike, proprietære funksjoner som gjør det enkelt for erfarne og nybegynnere investorer å gjøre styringsrisiko og gjøre informerte og rettidige handler. Med over 200 omsettelige eiendeler, inkludert valutapar, aksjer, indekser og varer, 247 oppetid og muligheten til å finjustere hver eneste detalj i hver handel, tar binære alternativer den finansielle verden med storm og erstatter raskt tradisjonelle investeringsmetoder. Aux rsident du Qubec: Nous sommes dsols mais nous ne sommes pas autoris fournir nos services dans votre rgion. Jeg er enig med deg, og det er mulig å oppgi en oversikt over kravet om at du ikke er ansvarlig for at du ikke er i overensstemmelse med retningslinjene, i henhold til dokumentene som er i overensstemmelse med innvilgelsen av misligholdelsen. Nous sommes navrs que vous soyez dans ce cas de figure. Hvis du har spørsmål, vennligst kontakt oss, send inn e-post: email160beskyttet Beklager, men våre produkter og tjenester er ikke lenger tilgjengelige for kunder i Australia. Hvis du liker oss å holde deg oppdatert om når du skal levere tjenester i ditt land, eller for ytterligere henvendelser, vennligst send oss ​​en e-post på email160beskyttet Eierskapsklæring: Dette domenet eies og drives av Ash Ltd. og dets tilknyttede selskap til Aster Services Ltd med innlemmelsesnummer: 204033843 adresse: Sofia 1463, Sofia distrikt, Bulgaria. SITE RISKOPPLYSNING: Ash Ltd. aksepterer ikke noe ansvar for tap eller skade som følge av avhengighet av informasjonen på dette nettstedet, dette inkluderer utdannelsesmateriale, prisopplysninger og diagrammer og analyse. Vær oppmerksom på at risikoen forbundet med handel med finansmarkedene aldri investerer mer penger enn du kan risikere å miste. Risikoen ved handel med binære alternativer kan ikke være egnet for alle investorer. Ash Ltd. beholder ikke ansvaret for eventuelle handelsstap som du måtte møte som et resultat av å bruke dataene som er hostet på dette nettstedet. Dataene og sitatene på denne nettsiden er ikke gitt av børsene, men heller av THOMPSON REUTERS. Prisene kan være forskjellige fra valutakursene og kan ikke være nøyaktige til salgspriser i sanntid. MERKNAD: Utenfor EU, drives denne nettsiden av Ash Ltd. Fra 1. februar 2017 vil selskapet ikke godta nye kunder. Fra 03052017 vil eksisterende kunder ikke kunne handle i sin konto eller for å legge inn noen stillinger som ikke er relatert til avslutningsterminen av deres åpne posisjoner 2017 Ash Ltd. (St. Vincent, Grenadyny)

Comments

Popular Posts